Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Repaints van Rob Zeeland


Recommended Posts

1 uur geleden, RobertF68 zei:

Iedereen die hem wil hebben een zelf-knutselpakket laten downloaden?

Lijkt me geen goed idee , als Pierre dat niet wil .. kan je wel van alles gaan verzinnen maar het blijft een repaint waar hij geen toestemming voor geeft.

Als bouwer zou ik dat zelf ook niet willen met mijn objecten...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik was dat ook niet van plan. ik respecteer het en verder houd het hier op. ik mag deze denk ik wel in eigen scenario's gebruiken. dus dat ga ik zeker nog eens doen.

maar heb het al weer achter mij gelaten en ben met een volgend projectje bezig..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur terug, GertMeering zei:

Lijkt me geen goed idee , als Pierre dat niet wil .. kan je wel van alles gaan verzinnen maar het blijft een repaint waar hij geen toestemming voor geeft.

Als bouwer zou ik dat zelf ook niet willen met mijn objecten...

Mijn reactie was ook absoluut niet bedoeld. Als Pierre geen toestemming geeft houdt het daar op en moeten we dat respecteren. Iedereen die deze repaint versie wil hebben, mag zelf aan het knutselen slaan.

Edited by RobertF68
Link to comment
Share on other sites

Het idee is grappig maar niet realistisch en ik denk dat Peirre daar nu juist moeite mee heeft.

dat begrijp ik wel want hij zal er voor zorgen dat de modellen echt blijven zoals deze ook in china rijden

 

Link to comment
Share on other sites

uhhhh ik vermoed dat er iets fout is gegaan.. wel vreemd.. dat is dan alleen als de trein een driver heeft want in de eerste foto is dat niet..

20210422221217_1.jpg

20210422221258_1.jpg

 

wel vreemd want heb net ff getest in de freeroam en daar is het gewoon goed..

20210422221707_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

19 uren geleden, Sjef61 zei:

Heb je niet per ongeluk een bestand vergeten mee te copyeren..?.

Ik heb inmiddels deze opnieuw geïnstalleerd maar blijft hetzelfde.. ook als ik de originele probeer...die hebben ook dat wielenspan..

 

download is deze :

je heb daar wel die Chinese trein voor nodig om die te trekken.. een standaard trein wil niet aankoppelen..

 

 

 

 

 

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

Die RW22 is het dan toch maar niet geworden.. deze heeft blijkbaar ergens een fout. (zit niet in de repaint)

 

maar ter vervanging heb ik de YZ22 gebruikt en er een NS rijtuig van gemaakt. deze heb ik getest zonder repaint en dat gaf geen probleem dus verwacht met repaint eigenlijk ook niet.

 

 

20210423230317_1.jpg

20210423230338_1.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

dat bordje met 140 staat ook aan 2 kanten en is wel goed..dus dat zou ik ergens moeten veranderen in de GeoPcDx of zo..maar dat zal misschien ooit wel lukken maar nu ff niet.. ik ga eens zien of ik dat logo niet kan aanpassen.. het is toch allemaal fictief dus waarom het logo niet..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy