Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Repaints van Rob Zeeland


Recommended Posts

Het eind resultaat!

20211023231311_1.jpg

20211023231319_1.jpg

20211023231341_1.jpg

 

 

Toch nog een kleine wijziging. De fietsjes heb ik weg gehaald om dat deze niet netjes in het midden van de witte balk zaten en waar regio staat is nu een blauwe achtergrond zodat de tekst netter uit komt. 

20211024094210_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 uren geleden, Treintje zei:

Lekker bezig Rob. Ik heb nog een ideetje voor deze ICE, nam een eurostar. Zou dat ook mogelijk zijn?

Thx.. maar ik snap je ideetje even niet "nam een eurostar"  wat bedoel je precies dan kan ik eens zien of ik er mee aan de slag kan

Link to comment
Share on other sites

28 minuten geleden, Rob_zeeland zei:

Thx.. maar ik snap je ideetje even niet "nam een eurostar"  wat bedoel je precies dan kan ik eens zien of ik er mee aan de slag kan

oops; ik bedoel een repaint voor de eurostar zoals zie de picture. Er is er een, een Engelse versie. Logisch, deze doet de rit Londen Parijs vv. Maar ik dacht misschien handiger in een pakket bij de ice 

Link to comment
Share on other sites

Nog 2 projectjes waar ik aan bezig ben. Ik kan alleen nog niet zeggen of dit ook wat word. 1 zou een EuroCity moeten worden en de geel/blauw/zwart een fictieve NS naar het kleur idee van de nieuwe ICNG. We zullen zien of het wat word. Het is in elk geval leuk om er een beetje mee te knoeien op de zondag middag!

20211107151506_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy