Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Repaints van Rob Zeeland


Recommended Posts

Na een Repaint request te hebben gedaan.. dan toch maar gaan proberen om zelf te repainten ben ik al aardig op weg.. ik ga hier mijn repaint projectjes bij houden.. de eerste is al zo goed als klaar. 

De Christrains Stadler RS1. deze is nu in de NS kleueren met NS logo

screen adobe.jpg

20210417064953_1.jpg

 

Witte of blauwe deuren.. vind de witte eigenlijk mooier..

20210417075430_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nieuw projectje.. voor en na..

20210417195443_1.jpg

20210417195451_1.jpg

 

@Sjef61 die strepen ben ik nog mee bezig maar dat valt nog niet mee.. ik moet photoshop vanaf 0 onder de knie krijgen.. en gaat al redelijk maar nog niet te geavanceerd.

***edit.... strepen zitten er op..

20210417214440_1.jpg

20210417220052_1.jpg

20210417230121_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ik gebruik ze allebei.. paint.net laat dingen zien die ik in photoshop niet te zien krijg.. als er b.v. letters staan van DB of die Chinese letters dan moet ik in paint.net dat weghalen omdat als ik dat doe in photoshop ze nog te zien zijn als een soort watermerk..maar ik kom er wel; uit.. en idd lang leven youtube.. ? 

Link to comment
Share on other sites

Vaak zijn nummers, letters en andere opschriften "decals." Ergens in de blueprint van het materieel staat waar deze worden geplaatst en dit zijn losse textures. Dus het kan zijn dat je die blijft zien, die kun je dan niet weghalen met paint.net of Photoshop.

 

Maar leuk dat je door zet en er lol in hebt. Het stelde uiteindelijk niet veel voor, toch?

Link to comment
Share on other sites

Zojuist, EsméevR zei:

Vaak zijn nummers, letters en andere opschriften "decals." Ergens in de blueprint van het materieel staat waar deze worden geplaatst en dit zijn losse textures. Dus het kan zijn dat je die blijft zien, die kun je dan niet weghalen met paint.net of Photoshop.

 

Maar leuk dat je door zet en er lol in hebt. Het stelde uiteindelijk niet veel voor, toch?

het zijn een paar handelingen in rwtools.. dat is zo gedaan.. alleen photoshop is wel even lastig maar dat komt wel goed..de "repaint request" was de makkelijke weg maar dit is meer fun. 

Link to comment
Share on other sites

44 minuten geleden, Martin1959 zei:

Rob,

Als je aan het spuiten bent kan je dan ook een simtogether loc. en een broken loc. daarvan plaatsen met het logo van het forum.?

zal zien t.z.t. wat ik kan doen.. ben nog volop in de leer..

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy