Trophies and Medals quintenvanhengel08 28 Posted May 18, 2021 Share Posted May 18, 2021 Lichtblauwe dan graag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Chloe 146 Posted May 18, 2021 Share Posted May 18, 2021 (edited) Prachtige updates, Marc! Ben er zeer tevreden mee. Is het wellicht toch mogelijk om in een toekomstige versie de 2454 van 2454 Crew terug te halen? Deze heeft namelijk meestal geen NS logo. Geen haast natuurlijk, gewoon een ideetje. Edited May 18, 2021 by PerrydPelle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals rcdevisser 355 Posted May 18, 2021 Share Posted May 18, 2021 Puik werk Marc. Perfect voor de route waar ik mee bezig ben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Vectron 164 Posted May 18, 2021 Share Posted May 18, 2021 1 uur geleden, Sjef61 zei: ik maak en paar 2500 en 2400 maar welke uitvoering? Blauwe en Bruine zonder logo graag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals verbo622 23 Posted May 22, 2021 Share Posted May 22, 2021 fantastische oud materiaal. ben ik gek op. vriendelijk bedankt voor het met ons te delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Marc D. 240 Posted May 23, 2021 Author Share Posted May 23, 2021 (edited) Er staat een foutje in de handleiding van de Sik v.w.b. de bediening van de kraan, maar omdat er hier geen reacties op zijn gekomen ga ik er van uit dat de juiste toetsencombinatie al gevonden is. Voor de juiste bediening zijn de volgende toetsen nodig: – v / Shift v = stijgen en dalen – b / Shift b = draaien – n / Shift n = uit- en inschuiven – m / Shift m = zakken en hijsen van de haak Ook nog een kleine update voor de Kbs, zie Kbs topic. Edited May 24, 2021 by Marc D. foto in verkeerde topic 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Alola 282 Posted May 24, 2021 Share Posted May 24, 2021 Ziet er cool uit Marc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Machinist.Mike 19 Posted May 24, 2021 Share Posted May 24, 2021 Ziet er mooi uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Marc D. 240 Posted May 24, 2021 Author Share Posted May 24, 2021 Blijkbaar zit er nog een fout in de Sik met rode zwaailampen, deze heeft geen nummers . Ik ben er inmiddels achter gekomen waar de fout ligt en zal dit t.z.t oplossen met een update . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted May 24, 2021 Share Posted May 24, 2021 Ok, was mij niet opgevallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Marc D. 240 Posted May 24, 2021 Author Share Posted May 24, 2021 (edited) Op een ander forum kwam dit naar voren en kon dit ook bij mij op een andere pc bevestigen. Misschien kun je dit even checken bij jouw installatie? Op mijn 3d pc had ik dit probleem namelijk niet. Edited May 24, 2021 by Marc D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted May 24, 2021 Share Posted May 24, 2021 Ik ga gelijk kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted May 24, 2021 Share Posted May 24, 2021 Deze hebben geen nummer. Ik heb ook nog de oude versie er op staan bedenk ik net De rest heeft nummers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted May 24, 2021 Share Posted May 24, 2021 1 uur terug, Sjef61 zei: Ik heb ook nog de oude versie er op staan bedenk ik net Ja Sjef,, maar volgens de pdf handleiding moet jde oude versie verwijderd worden en dan blijft degene van het eerste plaatje over die geen nummer heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted May 24, 2021 Share Posted May 24, 2021 Ja, dat klopt. Maar die oude gebruik ik nog. Staat mekaar niet in de weg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Alola 282 Posted May 25, 2021 Share Posted May 25, 2021 Nou ja, dat is best handig, als je bedenkt dat je daarmee de oude versie en de nieuwe versie met elkaar kan vergelijken. Zo kun je goed kijken waar de fouten zitten in updates, of kun je zien wat er veranderd is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted May 25, 2021 Share Posted May 25, 2021 Ja, ze kunnen dan niet in de weg staan of om te vergelijken, maar voor scenario bouwers kan het wel tot vergissingen lijden omdat de laatste TS gebruikers de eerder uitgebrachte Sikken niet hebben! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted May 25, 2021 Share Posted May 25, 2021 Ja, dat klopt. Maar ik maak geen scenarios. Ik test ze alleen om ze vrij te geven. Maar scenario makers adviseer ik wel om ze te verwijderen. En anders is er nog LocoSwap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted May 25, 2021 Share Posted May 25, 2021 Ok Sjef en hou mij ten goede, maar scenario makers adviseer je om ze te verwijderen, en jij als scenario's tester voor goedkeuring doet het niet. Kortom als een scenario maker er onbewust een oudje in verwerkt die jij dus ook nog hebt en vrijgeeft is het probleem geboren voor degene die het gebruikte oudje niet hebben. En dan kun je wel zeggen ze kunnen altijd nog locoswappen ....., maar toch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals EsméevR 303 Posted May 25, 2021 Share Posted May 25, 2021 Volgens mij gebruikt Sjef meerdere versies en installaties van TS specifiek voor bepaalde doelen zoals testen, dus er zit niets door elkaar dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted May 25, 2021 Share Posted May 25, 2021 Het zal niet de eerste keer of de laatste keer zijn dat er niet meer verkrijgbare rijdend materieel wordt gebruikt in scenario's. Ik heb inderdaad meerdere assets mappen en content mappen die ik steeds hernoem zodat ik mijn eigen assets en content TS2021 mappen schoon hou. Het kost wat meer schijfruimte maar wat kost dat tegenwoordig nog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals EsméevR 303 Posted May 25, 2021 Share Posted May 25, 2021 Zo, zullen we nu dan weer terug ontopic gaan? Ik heb de 2400 intussen uitvoerig getest en die is echt super, heel erg veel dank voor zo een mooi stukje freeware. Echt een enorme upgrade ten opzichte van de vorige versie. Het enige puntje dat ik merk is dat alles je vanuit niets meteen vol gas geeft met een 2- (of 3- of 4-) span het motorgeluid vervormd. Maar dan kan natuurlijk prima aan mijn PC en/of instellingen liggen, als iemand dat kan bevestigen dan graag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals rcdevisser 355 Posted May 25, 2021 Share Posted May 25, 2021 Top Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Marc D. 240 Posted May 25, 2021 Author Share Posted May 25, 2021 (edited) Dan betreft het dus alleen NS 200 Sik Gl zwRd. Dit had ik ook al op de schone installatie op mijn nieuwe pc geconstateerd. NS 200 Sik kraan en NS 200 Sik kraan blueflash zijn de oude versies die nu NS 200 Sik Gl kraan zwBl en NS 200 Sik Gl kraan zwRd genoemd zijn. @Esmée, ik heb eigenlijk de 2400 niet in meerspanformatie getest . Dit ga ik zo dan maar eens doen. Maar zoals ik ook al vaker heb gezegd ben ik geen topper in de sound blueprints. edit: Het geluid in meerspan klinkt idd wat vervormd en ik heb geen idee hoe dat te verbeteren. Daar moet dan maar door een soundprofi naar gekeken worden . Edited May 25, 2021 by Marc D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals EsméevR 303 Posted May 26, 2021 Share Posted May 26, 2021 16 uren geleden, Marc D. zei: @Esmée, ik heb eigenlijk de 2400 niet in meerspanformatie getest . Dit ga ik zo dan maar eens doen. Maar zoals ik ook al vaker heb gezegd ben ik geen topper in de sound blueprints. edit: Het geluid in meerspan klinkt idd wat vervormd en ik heb geen idee hoe dat te verbeteren. Daar moet dan maar door een soundprofi naar gekeken worden . Ach, in de praktijk moet je toch met beleid rijden en niet met vol gas, dus het is niet storend verder, maar het is gewoon iets dat me opviel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts