NS Bodegraven 0 Posted February 10, 2022 Share Posted February 10, 2022 Bijzonder fraai gemaakt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Floortje59 52 Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 Ik sluit me graag bij een eerdere quote van Treintje aan. Geweldig dat Den Haag nu ook aangedaan wordt. De sceens zien er weer geweldig uit. Ik zie net als vele anderen uit naar de release van deze schitterende route. succes met de laatste loodjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Casper2008 3 Posted March 5, 2022 Share Posted March 5, 2022 ziet er mooi uit kijk er naar uit om er zelf op te kunnen rijden en scenario's te maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals downloader 59 Posted March 5, 2022 Share Posted March 5, 2022 Mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals depVIRM 2 Posted March 12, 2022 Share Posted March 12, 2022 Ziet er mooi uit!! Verheug me al om de route zelf te mogen rijden 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Treintje 90 Posted March 18, 2022 Share Posted March 18, 2022 Op 12-3-2022 om 22:11, depVIRM zei: Ziet er mooi uit!! Verheug me al om de route zelf te mogen rijden Hier sluit ik mij volledig bij aan. Maar we moeten geduld hebben. Wat in het vat zit verzuurd niet 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals eddie 353 Posted May 2, 2022 Author Share Posted May 2, 2022 Na zo'n 2.5 jaar gebouwd te hebben aan deze route ben ik op een fase gekomen waar ik erg trots op ben: testen en de puntjes op de i zetten. De route is na heel wat ups and downs eindelijk zover om getest te worden en de laatste puntjes te behandelen. Kortom: het zal niet lang meer duren voordat Den Haag te maken krijgt met een invasie van spelers 13 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals depVIRM 2 Posted May 2, 2022 Share Posted May 2, 2022 Ziet er echt Geweldig uit! Zit er echt naar uit-te-kijken om over deze lijn te mogen rijden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Treintje 90 Posted May 3, 2022 Share Posted May 3, 2022 Heel waarheids getrouwe screens. Erg mooi. We kunnen straks hier in Den Haag de trein al pakken. Geweldig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals quintenvanhengel08 28 Posted May 3, 2022 Share Posted May 3, 2022 Ziet er echt goed uit! Kan niet wachten tot ik deze route kan rijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals MarcoG93 2 Posted May 3, 2022 Share Posted May 3, 2022 Heel mooi werk Edgar!! Succes met de laatste puntjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals EmanuelTrains 0 Posted May 7, 2022 Share Posted May 7, 2022 Den Haag CS Amsterdam CS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals brianbp4f 3 Posted May 7, 2022 Share Posted May 7, 2022 De route ziet er al echt zeer slick uit. En leuk om te zien dat er eindelijk tram bovenleiding komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sikkenbaas 1,067 Posted May 8, 2022 Share Posted May 8, 2022 Op 2-5-2022 om 23:18, Edgarii zei: Kortom: het zal niet lang meer duren voordat Den Haag te maken krijgt met een invasie van spelers Nou Edgarii, Ten tijde van de POKEMON GO rage heeft mijn stad Den Haag, en met name Kijkduin, ook al een invasie gehad met spelers. Kijk uit wat je aanroept! Maar ik ben als Hagenees erg trots op hoe je de Hofstad virtueel op de kaart hebt gezet! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Floortje59 52 Posted May 10, 2022 Share Posted May 10, 2022 Heel veel succes met de laatste loodjes! Echt een te gekke route! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals jordibekkie 3 Posted May 10, 2022 Share Posted May 10, 2022 Heel veel succes en kijk graag naar deze route uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals eddie 353 Posted May 23, 2022 Author Share Posted May 23, 2022 Het is bijna zover. Na 2.5 jaar gebouwd te hebben met een doel op Den Haag-Haarlem af te krijgen is dan toch eindelijk gelukt. Begonnen in Den Haag, uitgebreid naar Leiden en Haarlem. En dan kan ik eindelijk met trots zeggen dat op 28 mei om 12:00h de route gepubliceerd gaat worden voor het publiek op Dutchsims en op SimTogether. Met stukken als Den Haag HS / Den Haag CS / Den Haag Binckhorst naar Leiden CS en verder naar Haarlem met een uitbreiding naar Zandvoort. 65 kilometer lang met ruim 60 minuten rijplezier. Van Intercity tot Sprinter tot goederentrein tot omgeleide internationale trein tot leeg mat, er kan van alles op de route gedaan worden. Ik wil al mijn testers bedanken en het Dutchsims / Simtogether team voor het testen en controleren van de route en het uitgeven van de route via hun forum. Nog een paar nachtjes slapen en dan zal Den Haag toch echt stromen met spelers. 14 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals MarcoG93 2 Posted May 24, 2022 Share Posted May 24, 2022 Wat fijn om te lezen!! Heel veel respect! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Floortje59 52 Posted May 24, 2022 Share Posted May 24, 2022 Wat een werk en wat zullen we ervan genieten! bedankt voor al die moeite en hoe mooi zien de plaatjes eruit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted May 28, 2022 Share Posted May 28, 2022 En de route staat online bij DutchSims Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals ClipmeneerNL 274 Posted May 28, 2022 Share Posted May 28, 2022 En ook vanaf deze site, Download deze prachtige route hier! :) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sikkenbaas 1,067 Posted May 29, 2022 Share Posted May 29, 2022 @Edgarii Ik vind het een geweldige route! Mooi gebouwd! Maar toch heb ik een route technische opmerking die voortkwam uit een scenario. Toen ik met de SGM Zandvoort aan Zee kwam binnenlopen toonde het inrijsein groen, terwijl het, volgens mij, oranje moest zijn. Het spoor houdt immers op. Om het sein oranje te krijgen dien je eigenlijk afsluitlantaarns te plaatsen aan het einde van het spoor. Ik heb die afsluitlantaarns toegevoegd in mijn gedownloade versie van je route, met als resultaat dat het sein inderdaad oranje toont. Misschien een tip voor een update? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals NSR_22 166 Posted May 29, 2022 Share Posted May 29, 2022 1 uur geleden, Sikkenbaas zei: @Edgarii Ik vind het een geweldige route! Mooi gebouwd! Maar toch heb ik een route technische opmerking die voortkwam uit een scenario. Toen ik met de SGM Zandvoort aan Zee kwam binnenlopen toonde het inrijsein groen, terwijl het, volgens mij, oranje moest zijn. Het spoor houdt immers op. Om het sein oranje te krijgen dien je eigenlijk afsluitlantaarns te plaatsen aan het einde van het spoor. Ik heb die afsluitlantaarns toegevoegd in mijn gedownloade versie van je route, met als resultaat dat het sein inderdaad oranje toont. Misschien een tip voor een update? Sein 252 zou in principe ook geel moeten tonen in verband met te korte remafstand tot sein 264. Dus bij passeren van sein 252 ga je al terug naar 40 km per uur, waarna je voor sein 264 (laatste sein voor je spoor 2 (Zvt) al op de juiste snelheid zit en dus op zicht binnen kan rijden. Wellicht met code (sein 711= #xDD#) en code (sein 252= #xDC#) realiseren. Op die manier krijg je groen - geel - geel - rood. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Treintje 90 Posted May 30, 2022 Share Posted May 30, 2022 (edited) Zojuist gereden van Den Haag CS naar Haarlem met ATB. Bij Voorhout en Hillegom zaten een paar stukjes rail met een vreemde snelheid (41KM) De ATB reageerde er, gelukkig, niet op. Ook iets voor de volgende update. Als testers nu eens met ingeschakelde ATB gaan testen dan zou dit al opgelost kunnen zijn. Jammer. Verder vind ik dat je een geweldig mooie route hebt gemaakt. Chapeau. Zeer veel herkenbare punten dus waarheids getrouw gebouwd Edited May 30, 2022 by Treintje zins opbouw aangepast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals ClipmeneerNL 274 Posted May 30, 2022 Share Posted May 30, 2022 Hey @Treintje Tot nu toe ben je de enige met dit probleem, in de afgelopen 2 jaar heb onder andere ik, maar ook veel andere, deze route getest met ATB aan. In deze jaren hebben wij niks gevonden over een vreemde snelheid bij Hillegom, kan je misschien een foto sturen van het probleem? Vriendelijke groet, Clipmeneernl Discord en Download Moderator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts