Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

NS ICNG


ChrisTrains

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Het is wel mogelijk om openslaande deuren voor de cabine te maken, maar het maakt de cabine en 'buiten'-modellen veel complexer. Ik kan veel snelkoppelingen maken en op complexiteit besparen door de twee volledig gescheiden te houden. En omdat dit geen TSW is, kun je, zelfs als je de cabinedeuren opent, niet "uitstappen" - je staat ofwel binnen naar buiten te kijken, of sta buiten naar binnen te kijken (of je vliegt de camera in de cabine met weinig details, die normaal van de buitenkant is te zien).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

ICNG-update: ik realiseer me dat er al een tijdje geen berichten over de ICNG zijn geweest. Maak je geen zorgen - het model is nog in ontwikkeling. Mijn dagelijkse baan heeft de afgelopen maanden veel meer van mijn tijd in beslag genomen en daarom is de ontwikkeling voor Train Simulator langzamer verlopen.

Hier is een foto van zowel de 5-wagon als de 8-wagon ICNG zoals ze er vandaag uitzien.

20211002091907_1.jpg

  • Like 6
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy