Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,717 Posted April 17, 2021 Share Posted April 17, 2021 (edited) Na een Repaint request te hebben gedaan.. dan toch maar gaan proberen om zelf te repainten ben ik al aardig op weg.. ik ga hier mijn repaint projectjes bij houden.. de eerste is al zo goed als klaar. De Christrains Stadler RS1. deze is nu in de NS kleueren met NS logo Witte of blauwe deuren.. vind de witte eigenlijk mooier.. Edited April 17, 2021 by Rob_zeeland 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted April 17, 2021 Share Posted April 17, 2021 Zoals ik al eerder zei, deze repaint ziet er toppy uit. Ben blij dat je de stap hebt gemaakt dit te gaan doen. Voorbeeld voor anderen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Gerben B 191 Posted April 17, 2021 Share Posted April 17, 2021 Mooi gemaakt zeg, dat heb je al snel onder de knie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals downloader 59 Posted April 17, 2021 Share Posted April 17, 2021 mooi begin hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,717 Posted April 17, 2021 Author Share Posted April 17, 2021 Niet omdat het moet...maar omdat het kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted April 17, 2021 Share Posted April 17, 2021 Kijk aan. Een promotie trein!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals RobertF68 31 Posted April 17, 2021 Share Posted April 17, 2021 Tja, als je een keer de smaak te pakken hebt ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,717 Posted April 17, 2021 Author Share Posted April 17, 2021 (edited) Nieuw projectje.. voor en na.. @Sjef61 die strepen ben ik nog mee bezig maar dat valt nog niet mee.. ik moet photoshop vanaf 0 onder de knie krijgen.. en gaat al redelijk maar nog niet te geavanceerd. ***edit.... strepen zitten er op.. Edited April 17, 2021 by Rob_zeeland 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted April 17, 2021 Share Posted April 17, 2021 Ja, de NS heeft nu vreemde kostgangers in dienst genomen. Misschien een idee om i.p.v. dat hele blauwe vlak er daar drie gele strepen in het midden te maken ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted April 17, 2021 Share Posted April 17, 2021 Dat geel van die tweede loco is al beter. Ja, Photoshop is best lastig. Gelukkig zijn er veel YT filmpjes. Je kan ook Paint.net gebruiken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,717 Posted April 17, 2021 Author Share Posted April 17, 2021 ik gebruik ze allebei.. paint.net laat dingen zien die ik in photoshop niet te zien krijg.. als er b.v. letters staan van DB of die Chinese letters dan moet ik in paint.net dat weghalen omdat als ik dat doe in photoshop ze nog te zien zijn als een soort watermerk..maar ik kom er wel; uit.. en idd lang leven youtube.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals EsméevR 303 Posted April 18, 2021 Share Posted April 18, 2021 Vaak zijn nummers, letters en andere opschriften "decals." Ergens in de blueprint van het materieel staat waar deze worden geplaatst en dit zijn losse textures. Dus het kan zijn dat je die blijft zien, die kun je dan niet weghalen met paint.net of Photoshop. Maar leuk dat je door zet en er lol in hebt. Het stelde uiteindelijk niet veel voor, toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,717 Posted April 18, 2021 Author Share Posted April 18, 2021 Zojuist, EsméevR zei: Vaak zijn nummers, letters en andere opschriften "decals." Ergens in de blueprint van het materieel staat waar deze worden geplaatst en dit zijn losse textures. Dus het kan zijn dat je die blijft zien, die kun je dan niet weghalen met paint.net of Photoshop. Maar leuk dat je door zet en er lol in hebt. Het stelde uiteindelijk niet veel voor, toch? het zijn een paar handelingen in rwtools.. dat is zo gedaan.. alleen photoshop is wel even lastig maar dat komt wel goed..de "repaint request" was de makkelijke weg maar dit is meer fun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Vectron 164 Posted April 18, 2021 Share Posted April 18, 2021 Rob, Als je aan het spuiten bent kan je dan ook een simtogether loc. en een broken loc. daarvan plaatsen met het logo van het forum.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted April 18, 2021 Share Posted April 18, 2021 Kijk aan, ik zie dat het al lukt met de strepen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,717 Posted April 18, 2021 Author Share Posted April 18, 2021 44 minuten geleden, Martin1959 zei: Rob, Als je aan het spuiten bent kan je dan ook een simtogether loc. en een broken loc. daarvan plaatsen met het logo van het forum.? zal zien t.z.t. wat ik kan doen.. ben nog volop in de leer.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,717 Posted April 18, 2021 Author Share Posted April 18, 2021 (edited) Voor en na.. Edited April 18, 2021 by Rob_zeeland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,717 Posted April 18, 2021 Author Share Posted April 18, 2021 Op de leerschool Van 0 naar 3 repaints.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,717 Posted April 19, 2021 Author Share Posted April 19, 2021 Stadler RS1 in de juiste NS kleuren. en de logo's wat beter verdeeld. dit is wel de final versie.. ik zou wel graag de bestemming bordjes aanpasen maar dat kan ik nergens vinden tussen de textures.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted April 19, 2021 Share Posted April 19, 2021 Het wordt al een hele vloot. Erg netjes gemaakt. Ik zal eens kijken of bestemmingen op een simpele manier aan te passen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals downloader 59 Posted April 19, 2021 Share Posted April 19, 2021 Mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals rcdevisser 355 Posted April 19, 2021 Share Posted April 19, 2021 Ziet er leuk uit, ZOu wel humor zijn als tie in dezelfde kleur gaat als de rode kleur van Plan X (Blauwe Engel) met gele snor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,717 Posted April 20, 2021 Author Share Posted April 20, 2021 (edited) Vries transport van Pfizer/Biontech Edited April 20, 2021 by Rob_zeeland 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,717 Posted April 20, 2021 Author Share Posted April 20, 2021 Nog een projectje waar ik aan knutsel.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted April 20, 2021 Share Posted April 20, 2021 Netjes Rob. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts