Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

Recommended Posts

er is ook gewerkt aan het 2e stuk van V1 (Dit wordt een bonus toevoeging ? )

Dadizele is een grens station met ook een verbinding naar Frankrijk. De route naar Frankrijk ligt tot aan de grens.

 

Voor de Franse kant van de route worden de seinen en borden van TerLor gebruikt. Dit is het enige van seinen wat overeen komt met de franse seinregels. En zeer realistisch gemaakt.

 

Route naar Frankrijk:

DIK GEDRUKT IS WAT ER AL LIGT

 

Dadizele

Dadizele Sud

Dadizele l'Est

Dadizele Frontière

 

Grens BE -> FR

 

Liouc,

Charnavas,

Laché,

Jouancy,

Dheury,

Gare de Allenwiller,

 

----

De route zal in Beta's uitkomen.

1 Test beta's voor betatesters.

2 Na goedkeuring ook publieke beta's

 

Het stuk Dadizele Sud en Frankenkos is erg complex omdat er veel verschillende stijlen zijn.

Zoals oude stad bij Sud. Een hoogbouw stad bij Dadizele Centraal. En net na de oude stad komt een natuurgebied met eventuele bewoning. Daar kort na ligt het baartwijkerkanaal. In het natuurgebied klim je al naar de hoogte voor de brug die er ligt.

 

in Frankenkos worden ook 2 verschillende stijlen toegevoegd. Voor Tussen Baartwijkerkanaal -> Frankenkos oude bouw stijl. Na frankenkos tot Frankenkos oost krijg je een nieuwe bouwstijl. De dorpen Tommehoek en Ypres zijn weer in oude stijl gemaakt met veel natuur.

 

Tussen Tommehoek en Ypres ligt een spoordijk die tot +/- 5 Km na Ypres ligt. Waardoor daar geen overwegen nodig zijn. Dat scheelt weer een hoop extra werk ?

 

Achterdriesch wordt ook een complex bouw gebied. Wat ik daar mee wil is me nog niet helemaal bekent. Maar dat wordt erg indrukwekkend om te zien ?

 

Achterdrisch Centraal (Frans: Gare de Achtdries) is bijna klaar ? Na bijna 30 bouwuren worden de laatste dingen geplaatst. De bovenleiding is er ook al bijna. De tunnel is nu ook geheel goed gemaakt. Alleen de sein inrichting ben ik nog niet bij mee. Dat wordt nog aangepakt.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Je bent lekker op weg! Heel fijn dat er objecten makers zijn die routebouwers helpen om een zo realistische mogelijke route te maken. ? 

 

Clipmeneernl

Discord Moderator

Edited by ClipmeneerNL
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zojuist, ClipmeneerNL zei:

Je bent lekker op weg! Heel fijn dat er objecten makers zijn die elkaar helpen ? 

 

Clipmeneernl

Discord Moderator

Ja zeker. Ik kan zelf geen objecten maken. Ik kan alleen routes maken ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy