Jump to content
Het is weer mogelijk om te stemmen op jouw favoriete screenshot! I It’s now possible to cast your vote for your favourite screenshot! ×

Recommended Posts

12 minuten geleden, thijs053nl zei:

Weet iemand hoe je de trackrule kan aanpassen. deze wil ik aanpassen wegens nieuwe bovenleiding. Er komt namelijk een goede update aan binnenkort

https://simtogether.com/tutorials/article/39-trackrules/

 

Link to comment
Share on other sites

9 minuten geleden, Sjef61 zei:

Dat klopt ja.

 

Vooral als het alleen maar [] zijn ?

20220627111326_1.thumb.jpg.acce563723bd65943e761e919535488f.jpg

Dit is de reden waarom ik overstap van trackrule (Gebruik nu CoHa Standaard) En wil alles mijn eigen trackRule maken (Daar werkt deze bovenleiding ook op)

Edited by thijs053nl
Link to comment
Share on other sites

Ik heb weer even iets kennis opgedaan van het belgische sein en bord reglement. Daaruit blijkt toch dat ik bij Dadizele 2 lijnen apart had liggen. Deze zijn alleen bij Dadizele Süd verbonden aan elkaar met een paar wissels. Daaruit bleek dus dat ik het beter als 2 lijnen kan aankondigen. Dit heb ik ook gedaan.

 

Tevens staan er nu tot frankenkos nu Kilometer paaltjes. de 100 meter plaatjes komen ook nog. Deze moet ik even uitdokteren waar deze moeten.

 

Tevens is er bij frankenkos ook al werk gemaakt aan de verbetering van de omgeving.

 

BUGFIX

  • De seinen zijn nu uit de bug
  • De bovenleiding hangt nu geheel goed
  • Trackrules voor bovenleiding zijn aangepast

De emplacementen blijven nog even de oude bovenleiding. In het nieuwe pakket komen ook voor de emplacementen bovenleiding. Deze laten alleen nog even wachten.

 

Als het op deze snelheid door gaat is straks Betá 2 ook een feit (Denk rond einde deze maand)

 

20220702173132_1.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De route loopt heel iets voor op schema. De preview zal eigenlijk morgen komen maar de eerste inkijk voor Beta 2 is er al.

 

Over 10 dagen komt inkijk 2 van de route ?

 

Dit is vooral een inkijk in de route (IVM nieuwe borden en ander bovenleidingstype).

 

De volgende preview is de omgeving in Frankenkos groot en deels klaar voor preview 2.

 

De buggende seinen kan kloppen omdat ik steeds vanaf dat scenario Edit

Edited by thijs053nl
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Vanwege het s-treinen net Achtendriesch zijn er op de route naar Dadizele 4 stations bijgekomen ? De s-trein haltes zijn makkelijk te hetkennen aan de kleuren van de lichten. Normale stations hebben Normale kleuren (Wit/Oud wit) S-Trein stations Groen of blauw (Uitgezonderd de stations in de tunnel en of grote knooppunt stations)

20220908022702_1.jpg

20220909025526_1.jpg

 

Nieuwe stations zijn:

  1. Frankenkos Laan van Dadizele (Vlaanderen) (S-Trein)
  2. Ransegem (Vlaanderen) (S-Trein En in de avond IC)
  3. Marialoop (Vlaanderen) (S-Trein En in de avond IC)
  4. Achtendriesch Kerkkapel (In gebruik genomen) (S-Trein)

Ook komt er tussen Ypres en Tommehoek een station bij die gaat Tommehoek-Ypreslaan heten

 

Met de komst van die stations is de rijtijd van 25 minuten met de S-Trein naar ruim 38 minuten gegaan (Waardoor de IC's en S-Treinen nu beter afstand kunnen houden)

 

Ook zijn alle Memor Krokodillen vervangen na een nieuwer type (Die beter werkt).

 

Edited by thijs053nl
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zoals vast al gemerkt ben ik iets minder actief. Dit komt door een drukke tijd die ik net achter de rug heb. Ik probeer nu weer wat vaker aan de route te werken. Ook heb ik me wat meer verdiept in het belgische seinen en borden stelsel in de uurtjes dat ik vrij had.

 

De volgende update die gaat komen is de omgeving tussen Frankenkos en Tommehoek. Dat ben ik al aan het bedenken hoe ik dat wil maken.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zeker een mooi trekpaard Die HLE12 ? Alleen remt niet fijn als je met I10 en CoRail combineert ? Alleen omgeving blijft uit helaas ? Heb ik nog geen ideeën voor omgeving. 

 

Maar aan franse kant begint het spoor ook langzaam te komen. Hopelijk komen er snel omgeving ideeën.

 

Nu we het over Frankrijk hebben. Weet iemand waar ik Franse overwegen kan vinden? Ik heb het hele internet afgezocht en kan niets vinden ?

 

20221007093421_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vanwege het missen van inspiratie ben ik eens begonnen met de seinen beter en duidelijker te maken (Waardoor er niet al te veel scripts in de seinen moeten komen). Tevens heb ik ook begonnen met een remake te maken (Om te kijken of ik het kan verbeteren zonder dat ik steeds tegen een crash aan zit)

 

 

20221013175237_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

31 minuten geleden, thijs053nl zei:

Vanwege het missen van inspiratie ben ik eens begonnen met de seinen beter en duidelijker te maken (Waardoor er niet al te veel scripts in de seinen moeten komen). Tevens heb ik ook begonnen met een remake te maken (Om te kijken of ik het kan verbeteren zonder dat ik steeds tegen een crash aan zit)

Waarom wil je dat en waarom denk jij dat je dat beter kan?

Die COHA seinen zorgen echt niet voor een dump....

Link to comment
Share on other sites

Juist, en mocht je de route ooit uitbrengen dan heeft een gebruiker niets aan jou veranderingen in wat voor scripts dan ook.

En dan zitten die mogelijk met dumps door jou veranderingen omdat de assets c.q. seinen niet meer overeenkomen.

 

Edit/

En als je een dump krijgt door te veel seinen in een keer te plaatsen zonder tussendoor op te slaan ...., ja dan kun je weer van voor af aan beginnen.

En zeker met seinen waar veel doel linken geplaatst moeten worden kun je al gauw een dump krijgen, kortom sla dan na 2 a 3 seinen plaatsen op. (met F2)

 

Edited by Trains-xp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy