Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

Recommended Posts

1 uur geleden, Sjef61 zei:

Ik mis volgens mij overal de afspanning van de bovenleidingen.

Verder ziet het er veelbelovend uit.

Ja klopt deze komen nog. Ik heb de plekken waar ze moeten komen alwel aangeven door een melkflesje te plaatsen.

 

Voor een eerste preview beta is het al ver gekomen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De treinspotter staat weer op zijn balkon. Wat zal er vandaag toch passeren?

 

Treinspotter Klaas heeft alleen intresse in speciale dingen die je niet elke dag ziet.

 

Hopelijk heeft die morgen zijn filmpje bewerkt en is die openbaar te zien ?

 

Tot die tijd raad maar raak. Misschien heb je het wel goed

20220119194313_1.jpg

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

26 minuten geleden, Sjef61 zei:

Leuk filmpje ?

Zag nog wel de oude stations borden staan

Klopt de borden worden vandaag vergangen. Dit is namelijk een preview van gisteren middag, Ik zag gisteren avond je berichtje pas ?

 

 

 

Edited by thijs053nl
Link to comment
Share on other sites

@Sjef61Je borden zijn op zijn plek gezet ?

20220120224139_1.thumb.jpg.5eed1bf2645fe43caf72b0182736289d.jpg

Tevens komt er binnen nu en 1 week een publieke beta uit. Die kan iedereen rijden en testen Benodigde add-ons komen nog in de lijst.

 

Deze route wordt het domein van de AM96 deense neus. En voor ICT Treinen rijd de M6.

 

De reden dat daar vooral MS96 komt te rijden is dat dat ook het stuk is naar V2 vanaf dan heet het [BE/FR] Dadizele land.

De AM96 is officieel toegelaten in Frankrijk. De M6 niet.

 

Foto MS96 (SKTrain)

Foto MS96 (SKTrain). Deze zal snel uit komen denk ik ?

 

Link to comment
Share on other sites

helaas heb ik te melden dat ik station achterdriesch centraal opnieuw ga neerleggen. Ik ben er toch niet helemaal blij mee ? Maar dit heeft voor de publieke beta geen invloed ?. Deze zal vanaf Dadizele naar Frankenkos gaan. Pas vanaf publieke beta 2 kom je in achterdrisch Centraal.

 

wat ik ga aanpassen is de ruimte tussen de verschillende lagen. Tussen niveau 1 en -2 zit nu 30 meter dit wordt 15 meter. Scheelt 1 laag scenery en tevens ook veel detail werk.

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 minuten geleden, Vectron zei:

Veergeet niet "Treinspotter" omlaag te halen anders zijn we hem kwijt op de 30 meter. ?

De treinspotter die op dat gebouw staat gebruik ik voor foto's die staan precies goed dat je mooie foto's krijgt. Er staat er ook 1 verstopt op dadizele-sud. Die hoort bij de route ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy