Trophies and Medals tram 138 Posted April 1, 2022 Author Share Posted April 1, 2022 Beetje meer details aangebracht aan de pantograaf. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals tram 138 Posted April 1, 2022 Author Share Posted April 1, 2022 En in game: De Alpha is niet zo goed gegaan: Het is nog erger dan eerst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 Nog even experimenteren dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals tram 138 Posted April 1, 2022 Author Share Posted April 1, 2022 Inderdaad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dwarsligger 242 Posted April 2, 2022 Share Posted April 2, 2022 Volgens mij moet je ook even naar de smoothing kijken. Die treeplank rendert bijvoorbeeld veels te rond. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals tram 138 Posted April 3, 2022 Author Share Posted April 3, 2022 (edited) Heb deuranimaties gemaakt en ingevoerd in de blueprint editor. Maar als ik de deuren wil openen in game gebeurt er niks. Weet iemand wat dit probleem is? Edited April 3, 2022 by tram Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Marc D. 240 Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 Het kan van alles zijn. In plaats van te vragen of je dit of dat hebt gedaan is het beter dat je gedetailleerd in stappen vertelt wat je tot nu toe gedaan hebt zodat er er afgestreept kan worden wat wel goed is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dwarsligger 242 Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 (edited) Ik gok erop dat je de deuropeningen niet gedefinieerd hebt onder het stukje cargo component. Hier dien je de sim te vertellen waar je deuropeningen zitten zodat de sim weet waar de passagiers naartoe/vandaan moeten lopen bij het in-/uitstappen. Neem aan dat je al een control DoorsOpenCloseLeft en DoorsOpenCloseRight aan de animatie gelinkt hebt? En je dient natuurlijk aan een perron te staan. Edited April 3, 2022 by KerAp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals tram 138 Posted April 4, 2022 Author Share Posted April 4, 2022 Oh wacht. Ik heb het niet aan elkaar gelinkt. En heb de deuren ook niet gedefinieerd in de cargo component. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals tram 138 Posted April 5, 2022 Author Share Posted April 5, 2022 De deuren kunnen nu open. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Wadlopertje 49 Posted April 7, 2022 Share Posted April 7, 2022 Ziet er tof uit zeg! Ikzelf zat er over na te denken om de oude lijn 51 te maken vanaf Amstelveen beginnend en gewoon kijken wat er van komt.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted April 7, 2022 Share Posted April 7, 2022 Zojuist, Wadlopertje zei: Ziet er tof uit zeg! Ikzelf zat er over na te denken om de oude lijn 51 te maken vanaf Amstelveen beginnend en gewoon kijken wat er van komt.. Zou wel weer een mooie aanvulling zijn 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals tram 138 Posted April 7, 2022 Author Share Posted April 7, 2022 (edited) Inderdaad. Dat is een goed idee. Edited April 7, 2022 by tram 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted April 7, 2022 Share Posted April 7, 2022 (edited) Nou ik ben tussen 't HvN door bezig met het Sneltram Utrecht - Nieuwegein_IJsselstein traject waar je project niet zou misstaan al rijd er een ander soort treinstel. Het spoor en BVL is nagenoeg klaar, mja nu de scenery enz. nog, en dat vergt nog wel een jaartje hobbyen of zo. Zie plaatje van het traject: Edit/ Misschien is dit niet helemaal op zijn plaats, maar wat is de hoogte van de tramvloer gezien bovenkant rails? Heb hier de perrons op ca. 0.360 boven de rails gehouden. Edited April 7, 2022 by Trains-xp 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals tram 138 Posted April 7, 2022 Author Share Posted April 7, 2022 De hoogte van de wielen van de tram naar de deuren is 1.11 m \ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals tram 138 Posted April 7, 2022 Author Share Posted April 7, 2022 (edited) 1 kant van de sneltram heeft al inklapbare Treedplankjes: let niet op de pantograaf. Die is nog niet af.. Ik moet ook eens dringend de textures van de bak afmaken. Er moeten nog een paar dingen bij.. Edited April 7, 2022 by tram 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted April 7, 2022 Share Posted April 7, 2022 Die panto goedkrijgen met in en uitklappen zal nog wel een puzzel zijn denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted April 7, 2022 Share Posted April 7, 2022 (edited) 50 minuten geleden, tram zei: De hoogte van de wielen van de tram naar de deuren is 1.11 m Oké 1.11 m, bij Wiki staat geschreven dat de vloerhoogte 1.10 m is mja 1 cm mag de pret niet drukken. Wat ik wilde weten is hiermee bevestigd en zou betekenen dat de perrons nagenoeg dezelfde hoogte hebben als voor treinen. Althans geldt dat voor deze tram. Edited April 7, 2022 by Trains-xp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals tram 138 Posted April 8, 2022 Author Share Posted April 8, 2022 (edited) 8 uren geleden, Trains-xp zei: Oké 1.11 m, bij Wiki staat geschreven dat de vloerhoogte 1.10 m is mja 1 cm mag de pret niet drukken. Ja het klopt wel 1.10 m want die blok stak een beetje uit bij de X as . Ik heb namelijk de hoogte van de Cube genomen. 9 uren geleden, Sjef61 zei: Die panto goedkrijgen met in en uitklappen zal nog wel een puzzel zijn denk ik Ja inderdaad. Ik heb namelijk een probleem met parenting (iets met elkaar linken) als ik iets parent laten we voor nu zeggen de wielen met de bogie. Dan zijn de wielen horizontaal gestretched. Geen idee wat dit probleem is. KerAp had mijn een topic laten zien over parenting streched dus ik zal dat nog even proberen anders weet ik het ook niet meer. (Ik gebruik Blender) Edited April 8, 2022 by tram Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted April 8, 2022 Share Posted April 8, 2022 Helaas kan ik je daar niet mee helpen omdat ik 3DS gebruik. Daar gaat het “paren” en maken van “scharnieren” wat makkelijker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals tram 138 Posted April 8, 2022 Author Share Posted April 8, 2022 (edited) De pantograaf-(animatie) is af: Alleen nog de linker treedplankjes goed zetten. Ze hangen namelijk scheef.. Edited April 8, 2022 by tram 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals tram 138 Posted April 8, 2022 Author Share Posted April 8, 2022 Allebei de kanten treedplankjes werken nu naar behoren. Als de pantograaf omhoog gaat. Gaan de treedplankjes omlaag. Als de pantograaf omhoog gaat. Gaan de treedplankjes omhoog. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals tram 138 Posted April 9, 2022 Author Share Posted April 9, 2022 (edited) Pantograaf op de goede bovenleiding hoogte gezet. En de textures van de bak afgemaakt (alleen de sticker waarop staat "deze metro rijd op groene stroom" moet er nog op). Edited April 9, 2022 by tram 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Wadlopertje 49 Posted April 9, 2022 Share Posted April 9, 2022 Wauw, je bent echt goed bezig zeg! Ik verbaas me over hoe snel je dit doet! Ziet er in ieder geval heel mooi uit! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals tram 138 Posted April 9, 2022 Author Share Posted April 9, 2022 (edited) De eerste gedeelte van de wipers werkt: Edited April 9, 2022 by tram 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now