Jump to content

GVB S1 S2 Sneltram


tram

Recommended Posts

Ik gok erop dat je de deuropeningen niet gedefinieerd hebt onder het stukje cargo component. Hier dien je de sim te vertellen waar je deuropeningen zitten zodat de sim weet waar de passagiers naartoe/vandaan moeten lopen bij het in-/uitstappen.

 

Neem aan dat je al een control DoorsOpenCloseLeft en DoorsOpenCloseRight aan de animatie gelinkt hebt?

 

En je dient natuurlijk aan een perron te staan.

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

Zojuist, Wadlopertje zei:

Ziet er tof uit zeg! Ikzelf zat er over na te denken om de oude lijn 51 te maken vanaf Amstelveen beginnend en gewoon kijken wat er van komt..

Zou wel weer een mooie aanvulling zijn ?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nou ik ben tussen 't HvN door bezig met het Sneltram Utrecht - Nieuwegein_IJsselstein traject waar je project niet zou misstaan al rijd er een ander soort treinstel.

Het spoor en BVL is nagenoeg klaar, mja nu de scenery enz. nog, en dat vergt nog wel een jaartje hobbyen of zo.

Zie plaatje van het traject:

 

1210927607_SneltramUtrecht-Nieuwegein_IJsselstein.thumb.jpg.416ea1e26170364089113f101a01c5a6.jpg

 

Edit/

Misschien is dit niet helemaal op zijn plaats, maar wat is de hoogte van de tramvloer gezien bovenkant rails?

Heb hier de perrons op ca. 0.360 boven de rails gehouden.

 

Edited by Trains-xp
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 kant van de sneltram heeft al inklapbare Treedplankjes: afbeelding.png.08e85053ae8f4255efed772225f0b146.png

 

 

 

afbeelding.png.541626c44279334ba881adfe13dfd38f.png

 

 

 

let niet op de pantograaf. Die is nog niet af..

 

 

Ik moet ook eens dringend de textures van de bak afmaken. Er moeten nog een paar dingen bij..

Edited by tram
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

50 minuten geleden, tram zei:

De hoogte van de wielen van de tram naar de deuren is 1.11 m

 Oké 1.11 m, bij Wiki staat geschreven dat de vloerhoogte 1.10 m is mja 1 cm mag de pret niet drukken.

Wat ik wilde weten is hiermee bevestigd en zou betekenen dat de perrons nagenoeg dezelfde hoogte hebben als voor treinen.

Althans geldt dat voor deze tram. ?

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

8 uren geleden, Trains-xp zei:

 Oké 1.11 m, bij Wiki staat geschreven dat de vloerhoogte 1.10 m is mja 1 cm mag de pret niet drukken.

 

Ja het klopt wel 1.10 m want die blok stak een beetje uit bij de X as  . Ik heb namelijk de hoogte van de Cube genomen.

 

 

 

 

 

9 uren geleden, Sjef61 zei:

Die panto goedkrijgen met in en uitklappen zal nog wel een puzzel zijn denk ik

Ja inderdaad. Ik heb namelijk een probleem met parenting (iets met elkaar linken) als ik iets parent laten we voor nu zeggen de wielen met de bogie. Dan zijn de wielen horizontaal gestretched.

 

Geen idee wat dit probleem is. 

KerAp had mijn een topic laten zien over parenting streched dus ik zal dat nog even proberen anders weet ik het ook niet meer.

 

 

(Ik gebruik Blender)

 

 

 

Edited by tram
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy