Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Flirt 3 Keolis en Valleilijn


ChrisTrains

Recommended Posts

1 uur terug, juniorfreddy777 zei:

Even een vraag over de kerst actie. Wanneer is de kerst actie er want dan hoef ik niet elke dag te checken op de Christrains website of deze actie er al is.

Je zal rustig moeten afwachten wanneer/of deze actie komt van Chris.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

oké maar ik bedoel deze vraag niet negatief want als we de datum weten dan hoef ik niet elke dag te kijken op de christrains website of deze actie er al is ja of nee maar ik denk zelf dat deze actie er pas in December is

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

1 minuut geleden, juniorfreddy777 zei:

oké maar ik bedoel deze vraag niet negatief want als we de datum weten dan hoef ik niet elke dag te kijken op de christrains website of deze actie er al is ja of nee maar ik denk zelf dat deze actie er pas in December is

Als die actie komt dan zal deze ook wel hier aangekondigd worden door Chris.

Gewoon de site in de gaten houden dus en geduldig afwachten ?

 

Link to comment
Share on other sites

poeh dat duurt nog even maar ja het is niet anders. Misschien koop ik wel een trein voor de actie er is want ik wil heel graag mijn collectie vergroten.

Als ik zo naar de screenshots van de FLIRT kijk wordt dit misschien wel de trein die ik ga kopen voor de kerst actie er is want de keolis FLIRT rijdt voor mijn deur als de Kamperlijn.

En het is natuurlijk ook een prachtige trein

Link to comment
Share on other sites

14 uren geleden, ChrisTrains zei:

Er is geen "datum" voor de volgende korting. Het komt altijd ergens dichtbij kerst. Dus niet in November. Je hoeft niet elke dag te kijken. Het zal op de FB pagina komen, en het zal voor een week of twee duren.

Dus even rustig.

Ik ben ook wel rustig en ik heb heust wel geduld hoor

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal en Christrains. Sorry voor late reactie maar ik wou even mijn excuses aanbieden voor mijn reactie boven deze reactie. Ik moet gewoon wat geduld hebben en niet zo mopperen over de kerst actie.

 

Nog even een tip over de Keolis Flirt 4 Baks want een treinstel heeft een naam gekregen. Dat is 7405. (naam: Cees Anker) Treinstel 7406 had ook een naam (Bert Boerman) maar deze naam is er af gehaald.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Op 11-12-2020 om 00:31, Ariën zei:

@juniorfreddy777
Op FB kan je ook op 'volgen' kiezen bij Christrains. Als er een update is (die altijd interessant is) dan krijg je ook een notificatie.of melding. Scheelt weer ongeduldigheid en een hoop gedruk op F5... ?

Ja oke maar wat is FB?

Link to comment
Share on other sites

Zo ik heb even 4 treinstellen, 1 loc en 1 paintpack gekocht bij Christrains. Welke? nou hier is de lijst.

 

NS DH1/DH2 (Wadloper)

NS SGM(m)

NS DM-90 (buffel)

NS 6400

NS SGM(m) Retro Paintpack

 

Ik ben echt blij met de nieuwe treinen ?

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy