Trophies and Medals dylanjohn10 42 Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 top. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 4, 2021 Author Share Posted March 4, 2021 Nou ik heb de Wadloper en de dm-90 allebei met ongeveer 70km per uur over die bocht gereden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Rhedertrein 1 Posted March 4, 2021 Share Posted March 4, 2021 Ziet er mooi uit!. heel veel succes met je project. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 4, 2021 Author Share Posted March 4, 2021 Bedankt @Rhedertrein ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals downloader 59 Posted March 4, 2021 Share Posted March 4, 2021 Mooi begin van je route 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 401 Posted March 4, 2021 Share Posted March 4, 2021 7 uren geleden, juniorfreddy777 zei: Nou ik heb de Wadloper en de dm-90 allebei met ongeveer 70km per uur over die bocht gereden. Leuk dat je bent begonnen met bouwen van een route. Wat de bochten betreft kan ik je misschien wat helpen. Dat je in TS door een krappe bocht met een bepaalde snelheid zonder ontsporen kan, wil niet zeggen dat dit ook realistisch is. Ik ben bang dat de reizigers in jouw trein een beetje van hun zitplaatsen afvallen in een scherpe bocht. Laat ik als voorbeeld de bocht bij Harderwijk nemen in de lijn Amersfoort - Zwolle. Die heeft een radius van 700 meter, de aangegeven snelheid is 110 km/h. Ik heb een tijd geleden ergens een formule gevonden voor de berekening van de snelheid in bochten, die heb ik in Excel gegooid en daar kwam de volgende tabel uit: De middelste kolom mag je vergeten, die was nodig voor de berekening. Je ziet dat de waardes voor de bocht bij Harderwijk aardig overeenkomen met de waardes in deze tabel. Wat je dan wel moet toepassen is verkanting, anders gaat het nog niet goed met de reizigers, en dat willen we toch niet. Uitleg hierover kun je in het volgende filmpje vinden. Hopelijk heb je hier iets aan, verder succes met bouwen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 4, 2021 Author Share Posted March 4, 2021 heel erg bedankt voor de help @BertTrain! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 4, 2021 Author Share Posted March 4, 2021 inmiddels ben ik bezig een rangeer spoor toe te voegen met een rangeer schuur maar ik weet niet hoe ik wissels maak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 4, 2021 Author Share Posted March 4, 2021 Het begin van het rangeerterrein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted March 4, 2021 Share Posted March 4, 2021 Staat allemaal uitgelegd in de tutorials 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals ViqFLIRT3 62 Posted March 4, 2021 Share Posted March 4, 2021 14 minuten geleden, dylanjohn10 zei: wissels zullen ook in de objektenlijst staan. Nee, deze zijn niet als object beschikbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,717 Posted March 4, 2021 Share Posted March 4, 2021 het begin is er.. maar dat gaat nog een hele opgave worden..je zal zien als je een jaar verder ben heb je een hoop geleerd en dan zal het allemaal een stuk eenvoudiger worden.. succes met je bouw! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 5, 2021 Author Share Posted March 5, 2021 (edited) Bedankt voor je compliment @Rob_zeeland! Het is inderdaad lastig. Maar over een jaar weet ik inderdaad meer. Edited March 5, 2021 by juniorfreddy777 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals downloader 59 Posted March 5, 2021 Share Posted March 5, 2021 Mooi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 6, 2021 Author Share Posted March 6, 2021 Groot nieuws! JF Transport vind een grote uitvinding uit! een DD-AR op de Amperlijn! maar huh. Dan kan toch niet? Tuurlijk wel! gewoon die 1700 verwisselen met een 6400! JF transport heeft besloten deze DD-AR en 6400 te kopen voor de Amperlijn. En dit is intussen de grootte van de lijn. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 6, 2021 Author Share Posted March 6, 2021 De weg met het rode fietspad loopt nu door! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 6, 2021 Author Share Posted March 6, 2021 Snel even de platen van de spoorwegovergang verlaagd zodat mensen niet onderuit gaan met de fiets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 6, 2021 Author Share Posted March 6, 2021 Weer een stukje natuur er bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted March 6, 2021 Share Posted March 6, 2021 Ik zie dat je lekker bezig bent. De eerste spoorweg overgang is ook een feit! Nu nog even de rijplaten er op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 6, 2021 Author Share Posted March 6, 2021 Eerste sein! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 6, 2021 Author Share Posted March 6, 2021 Heel de Amperlijn is nu beveiligd met seinen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted March 6, 2021 Share Posted March 6, 2021 1 minuut geleden, juniorfreddy777 zei: Heel de Amperlijn is nu beveiligd met seinen! Ja, en nu de seinen testen of het werk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 6, 2021 Author Share Posted March 6, 2021 heb ik al gedaan. Werken perfect! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals rcdevisser 355 Posted March 6, 2021 Share Posted March 6, 2021 Het eerste sein. Dat staat links. Waarom wil je dat sein links hebben? Je hebt aan het einde van het perron ruimte genoeg om het sein rechts te plaatsen. Een hoog sein met cijferbak in rechtse uitvoering is goed genoeg. Seinen zet je alleen links als er rechts echt geen ruimte zou zijn of wanneer het van een tweesporig traject je het linkerspoor berijdt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals juniorfreddy777 59 Posted March 6, 2021 Author Share Posted March 6, 2021 Oh dan heb ik een fout gemaakt. Ik zou ze straks aan de rechter kant zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts